«Київстар», один із провідних операторів мобільного зв'язку України, зіткнувся з критикою з боку абонента, який стверджує, що компанія не виконала своєї обіцянки про довгострокову знижку.
Проблема спливла після того, як клієнтка поділилася своїм досвідом на офіційній сторінці компанії в Facebook, підкресливши, що вона сприймає як маркетингові практики, що вводять в оману.
За словами абонентки, Київстар запропонував знижку на шість пакетів послуг, що фактично забезпечувало б знижену ставку протягом шести місяців. Однак після внесення першого платежу вона виявила, що знижку було видалено, і їй необхідно буде сплатити повну вартість тарифного плану, починаючи з наступного місяця.
Клієнтка висловила розчарування, заявивши, що умов пропозиції не було дотримано.
Вона засумнівалася у чесності рекламних кампаній компанії, які, на її думку, раніше були надійним аспектом послуг.
Розсіл проти неврожаю: навіщо городники все частіше поливають грядки капустяним соком
Непрості новини: три знаки Зодіаку, яким доля готує поворот у житті найближчим часом
Свинина з приправою з цін: де дешевша грудинка, а де подорожчав шашлик, огляд усіх супермаркетів
Ведучий "Говорить вся країна" Олексій Суханов невиліковно хворий: "Все, кранти"
У відповідь на скаргу «Київстар» запевнив, що вони віддають пріоритет прозорості у своїй діяльності, та зазначив, що ситуація буде розслідувана для визначення причини проблеми. Хоча компанія підтвердила свою прихильність до задоволення клієнтів, вона поки що не надала додаткових подробиць або не прокоментувала, чи виникали подібні проблеми у інших абонентів.
Цей інцидент викликав обговорення серед клієнтів, деякі з яких висловили стурбованість надійністю рекламних пропозицій компанії. «Київстар» ще не опублікував офіційної заяви, яка роз'яснює ситуацію або стосується ширших наслідків цих заяв.
Читайте також:
Vodafone закриє популярний тариф і підвищить ціни на інші: доведеться вибрати lifecall чи Київстар