«Київстар», один із провідних операторів мобільного зв'язку України, зіткнувся з критикою з боку абонента, який стверджує, що компанія не виконала своєї обіцянки про довгострокову знижку.
Проблема спливла після того, як клієнтка поділилася своїм досвідом на офіційній сторінці компанії в Facebook, підкресливши, що вона сприймає як маркетингові практики, що вводять в оману.
За словами абонентки, Київстар запропонував знижку на шість пакетів послуг, що фактично забезпечувало б знижену ставку протягом шести місяців. Однак після внесення першого платежу вона виявила, що знижку було видалено, і їй необхідно буде сплатити повну вартість тарифного плану, починаючи з наступного місяця.
Клієнтка висловила розчарування, заявивши, що умов пропозиції не було дотримано.
Вона засумнівалася у чесності рекламних кампаній компанії, які, на її думку, раніше були надійним аспектом послуг.
Країна готується до депортацій біженців: 120 тисяч українців можуть опинитися поза законом
Київстар роздає знижки: як заплатити за тариф на 50% менше і отримати максимум послуг
Секрет бабусиних грядок: як проста марганцівка врятує капусту від слимаків та гнилі у серпні
Ваші 50 і 200 гривень скоро зникнуть: хто встигне – зможе на цьому підзаробити, Нацбанк вилучає ще одні купюри
У відповідь на скаргу «Київстар» запевнив, що вони віддають пріоритет прозорості у своїй діяльності, та зазначив, що ситуація буде розслідувана для визначення причини проблеми. Хоча компанія підтвердила свою прихильність до задоволення клієнтів, вона поки що не надала додаткових подробиць або не прокоментувала, чи виникали подібні проблеми у інших абонентів.
Цей інцидент викликав обговорення серед клієнтів, деякі з яких висловили стурбованість надійністю рекламних пропозицій компанії. «Київстар» ще не опублікував офіційної заяви, яка роз'яснює ситуацію або стосується ширших наслідків цих заяв.
Читайте також:
Vodafone закриє популярний тариф і підвищить ціни на інші: доведеться вибрати lifecall чи Київстар