Щоб забезпечити безаварійну зиму, власникам газових котлів рекомендується проводити регулярне технічне обслуговування. Однак, якщо пристрій зламався, дуже важливо правильно відреагувати на проблему. Харківська філія «Газмережі» дала рекомендації для таких ситуацій.
Якщо газовий котел або колонка перестали працювати, дуже важливо не намагатися ремонтувати їх самостійно. Такі дії можуть призвести до нещасних випадків і призвести до штрафів від постачальників газових послуг.
Натомість споживачам рекомендується звернутися за допомогою до організації, з якою у них укладено договір на технічне обслуговування, або звернутися до сервісного центру виробника, якщо прилад ще перебуває на гарантії.
У випадках, коли гарантія закінчилася, до вирішення проблеми повинні залучатися лише фахівці з ліцензованих організацій, які мають дозвіл на виконання робіт із високим ступенем ризику.
Фахівці з газових послуг наголошують на важливості завчасного отримання контактних даних кваліфікованих спеціалістів, особливо для старого обладнання, яке експлуатувалося протягом тривалого часу.
"Я кликав дев’ятьох, а поїхала лише одна": Positiff розкрив, чому зірки бояться фронту
Картопля змінюється в ціні: експертка розповіла, коли час набивати комори і скуповувати мішками
Штраф скасують: ТОП-5 ситуацій, коли водії не винні, навіть якщо порушили ПДР
Маршрутки без готівки»: у Києві хочуть запустити оплату карткою, але є важливе "але", яке все псує
Читайте також:
Дрова, газ чи вугілля: що краще та вигідніше для опалення
Ціни на пальне в 2025 році: скільки коштуватимуть бензин, автогаз та дизель