Клієнт державного ПриватБанку повідомив про проблему, коли його рахунок було заблоковано для звичайної транзакції – отримання грошового переказу.

Скарга, опублікована на порталі Міністерства фінансів, описує розчарування клієнта, який висловив недовіру до ситуації.

Жінка зазначила, що не лише її рахунок було заблоковано без ухвали суду, а й банк не надав чіткого пояснення дій.

Зрештою, банк повідомив, що причина блокування була пов'язана з отриманим переказом.

Приватбанк

Імовірно, відправник коштів подав скаргу на транзакцію, що спонукало ПриватБанк заморозити усі кошти на картці отримувача.

Популярні новини зараз

Зеленський і Трамп годину обговорювали мир: що вирішили лідери після зустрічи Дональда з путіним на Алясці

Рецепт салату "Генеральськи" на зиму: ідеальна консервація - огірки та помідори в одній банці

Працюєш на пенсії? Готуйся повернути гроші: як пенсіонерів змушують платити державі назад

Ваші 50 і 200 гривень скоро зникнуть: хто встигне – зможе на цьому підзаробити, Нацбанк вилучає ще одні купюри

Показати ще

Клієнтка була ще більше спантеличена суперечливими поясненнями: одне з них стверджувало, що скарга надійшла від відправника, а інше передбачало, що вона була заснована на запиті служби безпеки іншого банку. Коли клієнтка запросила юридичне посилання на дію, відповідь банку вказала на «внутрішні правила», що ще більше засмутило українку.

Скарга на Приват: скрін з Мінфіну

Читайте також:

Карти ПриватБанку заблокують, а гроші "випаруються": як не впасти у фінансову яму

Ощадбанк блокує картки і позбавляє всіх грошей за простий переказ: прокинетеся обдертим до нитки

Нові правила переказу грошей: чим здивують банки