Чимало українців стикаються з труднощами при отриманні державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг з різних причин. Урядовий портал виділяє кілька поширених причин відмови у субсидії та дає поради, як уникнути цих проблем.
Причини відмови у субсидії:
Якщо у наданих документах є неточності, Пенсійний фонд України повідомить про це заявника. Заявники мають 30 днів на виправлення помилок, після чого документи можна повторно подати на розгляд.
Українці мають надати повний пакет необхідних документів. Якщо документів не вистачає, є 30-денне вікно для надання необхідних.
Навіть невеликі неоплачені суми за комунальні послуги можуть призвести до відмови у субсидії.
Поради щодо запобігання відмов у субсидії:
Пенсії підняли - а жити легше не стало: куди насправді зникають гроші пенсіонерів
"Я був би щасливий": Євген Клопотенко шокував зізнанням про зради у стосунках
З'їдається ще теплим: яблучний рулет, який просять готувати знову та знову, рецепт
ПриватБанк б’є на сполох: 6 категорій українців, яким терміново потрібно перевипустити карту
Переконайтеся, що заяву та декларацію про доходи заповнено правильно. За допомогою заявники можуть звернутися до ПФУ чи ЦНАПу.
Також зберіть та подайте всі необхідні документи. Керівництво можна отримати у ПФУ чи ЦНАП.
Обов'язково вчасно оплачуйте рахунки за комунальні послуги або за потреби організуйте план реструктуризації заборгованості.
Як подати заявку на субсидію:
Заяви можна подати особисто у центрах обслуговування ПФУ чи поштою.
Окрім цього, заяви можна подати через веб-портал електронних послуг ПФУ чи портал «Дія».
У ЦНАП: ці центри надають підтримку при подачі заяв на субсидії.
Уповноважені особи місцевих рад також можуть допомогти у поданні заяв.
Читайте також:
Тариф буде вдвічі дешевшим: як українцям не розоритися на комуналці
Комуналка стане непідйомною: Нацбанк заявив, які тарифи подорожчають найбільше і коли
"Темні" схеми чи якісь диватства? ПриватБанк не дає оплатити комуналку – одразу блок картки
